Share |

resah gelisah..

sampai satu hari...rasa x tenterm mcm ada yang tak kene..buat apa serba x kena..kenapa yer..entahlah..rasa cam nak cuti jenajalan jauh2..tp klu jenjalan pakai air liur dah lama dah aku jln jejauh..tp itu bukan masalahnya..masalahnya aku letih..dah mula boring dgn rutin harian skang...klu ubah tune sket rutin tuh agaak2 jd mcmner erk..

huh..kelas plak dah start..kompem dan tersgt2 kompem akan jadi lebih sibuk..anak2 dah x bleh nak memanja sgt sbb bila aku letih temperature sng naik..huhuhu..ntah bila nk berubah...dah 29 tahun idup bende yg tuh takleh nk ubah...dah cuba mmg tak boleh..kira sapa boleh ubah suhu aku nih..mmg salutelaaa..
dah la aper merepek2 nih...keje aku nih berlambak2 ntah bilanya nk abis..tapi buat mmg kene buat nyer..so apo layi..buat le roje nyer tuh...


*..gambar hiasan sahaja..*